Často kladené otázky

Je možné zboží vrátit?

Ano, zboží můžete zdarma vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.

Ako zmeniť menu? (CZK/€)

Prejdite na spodnú časť aktuálnej stránky av sekcii Krajina/oblasť zvoľte svoju menu.

Môžem objednávku zrušiť?

Áno, stačí nám napísať na e-mail.

Co když mi nebude sedět velikost?

Zboží můžete do 14 dnů vyměnit za jinou velikost nebo ho kompletně vrátit zdarma.

Proč mi nefunguje slevový kód?

Slevové kódy nefungují na zlevněné produkty a na mystery boxy.

Doprava

Kedy mi dorazí zásielka?

Zásielky sa snažíme odosielať čo najrýchlejšie. Doba doručenia je 3–5 pracovných dní.

Kde nájdem sledovacie číslo zásielky?

Sledovacie číslo zásielky vždy obdržíte do Vášho e-mailu s potvrdením o odoslaní zásielky.

Cez aké služby posielate?

Všetky naše zásielky odosielame prostredníctvom Zásielkovne . Táto služba je spoľahlivá a umožňuje našim zákazníkom vyzdvihnúť si balíček na jednom z mnohých odberných miest, ktoré sú k dispozícii po celej krajine. Zásielkovňa ponúka rýchle doručenie a možnosť sledovania zásielky, čo zaisťuje, že vždy viete, kde sa váš balíček nachádza a kedy ho môžete očakávať.

Platba

Aké spôsoby platby u vás sú k dispozícii?

Môžete si vybrať z niekoľkých možností, ako je bankový prevod , platba kartou , GoPay , Apple Pay , Google Pay alebo dobierka pre vaše maximálne pohodlie.

Zasielate tovar na dobierku?

Áno , tovar posielame aj na dobierku.